Monday, April 12, 2010

Small Gathering with My BFF

@ meisan restaurant, the mommies n kids (sian fahim kene tinggal)gaya ganas bersama ketua kongsi gelap cawangan pulai perdanaposing ayu plak... eheheall of us: from left: su, enie, diba, cha'a and who else if not me... hihik!tektik untuk kelihatan kurus di dalam gambar.. kekekeke

feminin wanna be..
again... feminin wanna be
the kids also lol... posing best punye atas pokok!
jeles siot tak leh nak jumping cam ni
wahaha... like mother.. like son n daughter!
rombongan ke taman istana
the kids

love our friendshipcover album "bintang kenet"

Uishh... lama betul aku tak mengupdate FB aku... last entry masa chinese new year hari tuh.... banyak benda menarik berlaku.. but i'm too busy to update this blog....

tapi yang ni... aku mesti update cepat.. sebab aku rasa... this is the most enjoyable moment with my BFF setakat bulan april 2010 ni...

aku n cha'a... bestfriend masa sekolah rendah kat SRKK 2 dulu... but then.. she's move to JB... hubungan jadi renggang... memula tuh.. ada gak laa main tulis2 surat.. pastu senyap.. dulu mana ada email or other social network nih... then bila futher study... aku jumpa enie... get closed with her masa dah nak abis study masa tuh.. until this day... we still close! yang best nye.. cha'a ngan enie pun bestfriend masa sekolah menengah... manakala su plak.. sedara dengan aku dan sepupu dengan cha'a. Diba plak... bestfriend cha'a masa kat college... pusing2... tak ke mana pun hubungan ni...

yang menjadikan kami rapat... ialah laman web social paling popular masa kini... Facebook... kalau salah sorang tak online... ishhh.. tepunye aku rasa kehidupan nih... hehe

pada 10 April 2010... satu gathering kecil telah diadakan... bertempat di Meisan Restaurant, Mutiara Hotel. Su jadi tokey besar telah berbesar hati belanja lunch kami pada hari tuh. Selepas abis sessi makan2... kitorang ke taman istana plak untuk menikmati bread pudding cha'a... acara sampingan mestilah sesi fotografi...

aku memang sangat enjoy during that day.. bayangkan dah berapa tahun tak memanjat pokok... hari sabtu lepas terbayar sudah gianku... tapi memandangkan aku sedang berbadan 2.. tak dapat lah aku nak terlenting2 seperti kawan2 yang lain.. haziq pun enjoy dengan kawan2 sebaya dia...

harap2 lepas ni ada lagi xtvt camni...

so... here's the pic special pose from mom and kids

No comments:

Post a Comment