Friday, July 17, 2009

UTM... here i come.. Thank You Cetak YPJ :)

Alhamdulillah.. syukur pada Allah sebab akhirnya Dia memakbulkan doa dan cita-cita aku untuk mendapatkan pekerjaan di UTM. Setelah 4 kali percubaan, kini impian jadi kenyataan.

Aku akan melaporkan diri di Fakulti Pendidikan UTM pada 17 Ogos 2009 sebagai Pereka.

Dalam keghairahan nak memulakan career kat tempat baru, dalam masa yang sama.. aku sedih nak meninggalkan kawan2 kat KPYPJ ni. Terutamanya staf Cetak laaa. Anor dan Kafi. 2 orang manusia ni memang sangat best dan gonjeng. Selama setahun 4 bulan aku keje kat sini, 2 orang ni laa yang banyak menolong dan berkongsi ilmu dengan aku kat sini. Thank you sooo much pada Kafi n Anor. Jasa korang tak akan aku lupakan. Begitu jugak pada teman2 kt HQ sane... Adik n Kak Lin Da Vogue. Will miss u all!

So, please doakan aku kt sana ek. Dengan dapatnya kerja di UTM ini, maka berhentilah pemburuan aku untuk menempatkan diri dalam kerja kerajaan. Alhamdulillah!

Wish me luck!

8 comments:

  1. apasal nama aku tak de? woooo....wooo...wooo!

    hehehehe....ok fadh, selamat bertugas kat sane dan jangan lupa update blog! hahahaha

    ReplyDelete
  2. perghhhhh... bikin panas seh

    ReplyDelete
  3. halim.. kang kalau aku sebut nama2 lelaki lain.... balik umah syed muka masam plak nanti... hehehe

    kan abang kannnnnnnnnnnnnnn

    ReplyDelete
  4. sampai hatimu meninggalkan kami di sini..sob..sob...tapi apakan daya kami redha demi kerjaya, keluarga dan keinginanmu bershoping di jusco taman U hari-hari...muahahahha..Semoga berjaya dan jangan lupakan kawan-kawanmu yang gonjeng ini.

    ReplyDelete
  5. tahniah fadh... semoga sukses kat tmpt baru ... jgn lepak kat jusco je nanti ahahahaaha

    ReplyDelete