Tuesday, October 28, 2008

Inai

Aku saje gatal pakai inai masa hari deepavali yang lalu. Jumpa kat gobok solek mak. Ala.. inai yang cam ubat gigi tu. Terus tonyoh kat kuku. Tak sampai 5 minit dah oren dah.

Tapi aku pakai lama. Lebih dr 15 minit. Dengan harapan warnanye merah dan cantik.

Ye.. hasilnye memang cantik. Orang kata, kalau kite pakai inai dan warnanya merah. Mak mertua sayang. Ye.. mak mertua aku memang sayang kan aku. Hihik! (Gedik)

Tapi lepas tuh aku basuh pinggan kenduri, warna inai tu boleh pudar. Mak mertua aku dah tak sayang aku ker?

Eleh.. takde kaitan lansung warna inai ngan kasih sayang. Sape ntah yang mandai2 buat andaian camtu!

5 comments:

  1. buat la nandek inai kat dahi..pasti semua orang sayang..muahahaa

    ReplyDelete
  2. hahaha... gobok.. gobok.. :D nak pakai inai gaks...

    ReplyDelete
  3. alamak kak fadh.. kite ade jodoh la..takpe mak mertua tak sayang.. melor sayang ahahahah! melor pon pakai inai tiub ala2 ubat gigi tu hari senin baru nih, pijat ckp, eloklah tu sempena depavali..see..mmg kite berjodoh! i lap u ..u lap me.. skang ade org bakat terpendam kat cmead..kaki karaoke gk..so ade lah teman duet karaoke.. cik farah kite..sore boleh tahan ooo!

    ReplyDelete
  4. sori la fadh...sy sebuk2 bc n nak komen kat blog fadh... tp adakalanya memang menghiburkan celoteh2 yg ada. mengarut la...inai pudar mak mentua tak sayang. kafi pn bongek, ada ke suruh bua nandek inai kat dahi....haha....aduhhhhhh

    ReplyDelete