Wednesday, March 4, 2009

Akar Bakawali

Puas dah aku cari, akhirnya jumpa juga. Jauh! Kat jalan nak ke rengit sane aku jumpa.

Sian Fahim, termuntah terus bila menyusu. Pahit melantun rasanya. Tapi apakan daya, kene berhentikan jugak penyusuannya. Dah 2 tahun 3 bulan dah. Aku pun dah tak larat.

Malam tadi, bila Fahim terasa nak susu... dia cam cium2 je. "Adik nak cium jer..." Gian agaknye. Sian.....

(Fahim stop susu: 4 Mac 2009)

4 comments:

  1. Oohhh...dah berentikan dia susu ekk...anak akak yg dah 2 thn 6 bln tu masih bergayut...nak berentikan cam x sampai hati....

    ReplyDelete
  2. ha'ah.. nak bentikan laa kak shidah... dah tak larat dah... hehe.. lagipun.. target sampai 2 tahun dah tercapai.. tu yang dah takde keazaman nak teruskan...

    ReplyDelete
  3. Fadh, akak pun nak bentikan tapi tak jumpa pokok nih, tatau nak carik kat mana, so far cuma letak lipstick jer...tu pun tak berapa jalan.

    ReplyDelete