Tuesday, March 10, 2009

Lumah Lu Banyak Ong!

Isu ta*k anjing yang aku hanginkan dulu tak settle lagi rupanya... selesai masalah tah* hanjeng kat porch depan... dia pindah ke tanah belakang pulak!!!

ni dah kali ke3 aku kene buang ta*k hanjeng tuh... dah jadi satu keje plak! aku dah curah air cloroc dah.

Aku tanya ngan jiran sebelah umah aku... ada tak hanjeng membuang tinjanye kat situ, dia kata tak ada pulak.

Dia siap cakap umah aku banyak ong pulak. Onga jadah nye hanjeng berak kat umah! Najis laa nyonya oooiii!! Bukan najis muhaffah ke apa.. ni najis munghallazah tau!

5 comments:

  1. Hahaha.. Ong hangguk dia..ko kata laa kat dia "lu amik laa sket kasik lumah lu pon ade org..." tgk dia nak ke tak?..:p aku rase umah ko cantik kot hanjeng tu suke..

    ReplyDelete
  2. betui tu ambik tahik hanjeng tu baling jer kat rmh n keta nyonya tu..baru la semua ong..

    ReplyDelete
  3. tak pun awetkan aje tinja anjeng tu jadikan bahan bukti..hehe

    ReplyDelete
  4. Amoi, lu nak kene lempang? Amacam gua berak kat depan gate rumah lu, taik gua besat2, lu tentu kaya nanti!

    ReplyDelete
  5. eeeiii...let selekeh! tak yah ler cakap size taik tuh

    ReplyDelete