Thursday, February 11, 2010

Kumpulan Innovasi Kreatif

The presenter
Again.. the presenter
the tukang tekan enter.. hehe.. jaga slide
The winner
The award
the....ermmm.. mother je lah

Ni benda baru sepanjang melibatkan diri dalam dunia pekerjaan. Dulu masa kat MMU dan YPJ, takde plak KIK laa.. Innovasi laa.

Pada yang tak tahu KIK tu apa... ni penjelasan ringkasnye. Kumpulan Inovatif dan Kreatif (KIK) adalah satu kumpulan kecil pekerja dari tempat kerja yang sama atau bersifat silang fungsi berkumpul secara sukarela untuk mengenal pasti masalah, menganalisis dan seterusnya mencadangkan penyelesaian dan melaksanakan kepada masalah tersebut.

Aku ditarik masuk ke dalam kumpulan E-Tap. Yang mengambil sistem latihan mengajar yang kurang efisyen sebagai tajuk. Dan alhamdulillah, kumpulan E-Tap muncul sebagai juara peringkat UTM. Suko makcik. Orang baru laa katekan.. semangat lebey sket laaa.

Penat memang penat, kadang kene stay sampai malam, tapi yang penting aku seronok sebab dpt menambahkan pengetahuan dan merapatkan hubungan persahabatan.

2 comments: