Wednesday, May 6, 2009

Keh punya pasal... aku rela ditagkan!

Hehehe... kalau orang lain yang tag aku.. memang aku dah tak jawab dah keh... tapi sebab ko keh kan... special punye.. kene jawab beb! kang keh turun JB tanak datang umah aku lagi nanti...

List 10 things/people that you love the most
#1 My Soulmate - Syed Syahrul Zarizi (Husband & Bestfriend ever!)
#2 Haziq & Fahim
#3 Mak & Ayah
#4 My Sister Idah
#5 My family IL
#6 Keh, Melor, Kak Norai & Kak Miza (Bestfriend MMU)
#7 Ambam, Eg, Enie (Bestfriend ITP)
#8 My Breastpump (even tak pakai lagi.. tapi sayang woooo. Banyak jasa!)
#9 My House
#10 My Magnetic Fridge!

Total sebenarnya lebih dari 10 ek!

List 10 things/people that you hate the most
#1 Kaki Bodek
#2 Kaki Kelentong
#3 Cakap tak serupa bikin, sembang macam palembang
#4 Talam 2 muka
#5 Orang yang kurang ajar
#6 Orang yang tak reti bahasa
#7 Orang yang syok sendiri... eeeeiii.. rimas!
#8 Orang yang suke cakap besar
#9 Orang yang kentut pastu lari
#10 Orang yang ishh... dah ler.. aku dah mula melalut tuh

List 10 thing that you like to do
#1 Masak! (aku memang suke masak dan suka tengok endut aku tu makan!)
#2 Window Shopping (kemampuan untuk bershopping dah kurang, dapat tengok2 pun jadi laa)
#3 Chatting & Surfing (aku leh sesak napas kalau time keje internet down)
#4 Cuci toilet (sebab tu toilet umah aku bleh masuk kategori bersih.. hehe)
#5 Kene urut (sedapnye!)
#6 Gurau2 ngan anak2
#7 Merayap (kepakaranku)
#8 Membelek2 majalah berangan sampai berulang2 kali pun aku tahan
#9 Korek telinga pakai pengorek besi (heaven dowh!)
#10 Apa benda semua nak 10 nihhhhh.. takde idea dah

List 5 things that you hate about your life
#1 Bila takde duit
#2 Bila tengok perutku yang semakin menebal dan meninggi
#3 Bila malas nak lipat baju (baju2 makin menggunung!)
#4 Bila kene pergi keje masa waktu hujan pagi (nak sambung tido)
#5 Bila aku naik angin ngan anak2.. time tu i really hate myself!

What would you do if you mad at someone?
Aku cakap jer aku tak puas hati kat dia... simpan dalam nanti jadi racun wooo

List 5 people that you would like to tag:
Tak payah laa... yang aku tag pun tak jawab2 lagi...

4 comments:

  1. aii...ayat last tu cam tawar ati jer...hehe...bukan xnk jwb...xde masa lg...tunggu...

    ReplyDelete
  2. a ah..merajuk ke...bukan taknak jawab tapi tengah kumpul idea...hehe

    ReplyDelete
  3. hahahaha....apasal aku mcm terasa same nih? ^_^

    ReplyDelete
  4. malas nak cakap banyak... sendrey mau ingat! hahaha

    ReplyDelete