Tuesday, May 5, 2009

Libur

Aku ke KL sebab Idah, adik aku buat majlis aqiqah untuk anak keduanya, Hakimie. Kami pergi ber3 jer. Tumpang parent aku. Syed tak pergi sebab ada kerja.

So kesempatan yang ada, aku bawak anak2 naik komuter sebab anak2 aku memang Fan Thomas n Friends. Bila dapat naik keretapi, masing2 tersengeh sampai telinga. Tak jauh mana pun. Dari stesen komuter seremban sampai ke stesen UKM Bangi. Hehe. Ok laa tu kan. Kang jauh2 kang, aku plak yang tak larat plak nye.

Balik dari KL, ayah bawak kali semua ke Melaka. So ronda2 Melaka laa plak. Lama aku tak ke Melaka. Rasanya last masa gi A Famosa Resort dengan Syed n ex-officemate MMU dulu. Melaka memang dah jauh berubah.

Here's some picture during the "vacation". Hehe

Tunggu Komuter datang.
Aku, mak n kids lepas turun dari Eye on Malaysia. Aku dah gayat sebab pusing sampai 5 kali.Memaksa Haziq posing depan Eye On MalaysiaHakimie "The Aqiqah Boy"

1 comment: