Monday, May 18, 2009

Serasi

Aku tak tahu laa korang camne.. Tapi cam diri aku sendiri.. aku memang susah nak "berry" kat umah. Kalau 3 hari cuti, 3 hari jugak laa aku tak berry.

Tapi bila kat opis... sampai opis jer perut aku dah bergelodak. Serasi betul bahan buanganku dengan tandas kat opis. Nak kata tandas opis ni cantik n selasa, takde laaa sangat. Semenggah lagi tandas umah aku.

Nilah yang dikatakan "Sherashi Bershama". Hehehe.. Serasi tandas!


5 comments: